reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Zelníková

Martina Zelníková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som osoba túlajúca sa po svete s otvorenými očami a prítomnými všetkými zmyslami. Vždy usmievajúca sa na tento svet a ľudí v ňom. Milujúca futbal a tanec + hudba. Zoznam autorových rubrík:  Čo ma naštvaloSúkromnéNezaradené

reklama

Čo ma naštvalo

Čo ma naštvalo?

Martina Zelníková

Čo ma naštvalo?

Veľa z vás si asi povie, že na čo sa nad tým pozastavujem alebo je to obyčajná vec deje sa to denne. Ja by som vám rada uznala za pravdu ale nejde to. Pretože aj keby som neviem ako chcela ostať flegmatická, čo som vo veľa situáciách, teraz to nedokážem. A ste zvedaví, čo je to, čo ma naštvalo?

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu